Matematika u rybníka

Matematika  u  rybníka

P1030545 P1030548 P1030559 P1030572P1030568 P1030562

Dobrý den všem,

páteční vycházka se vydařila, chválím děti za aktivitu i bezpečné chování. Po příchodu jsme společně sestavovali věty do příběhu.

Šli jsme na vycházku k Hamerskému rybníku. Vytvořili  jsme dvojice a měřili jsme metrem.  Třeba délku, šířku i výšku lavičky. Zapisovali jsme, jak dlouhý uděláme krok. 6 dětí obejmulo topol osikový – měl obvod 6 m a 20 cm.  Telegrafní dráty nám připomínaly přímky, od sloupu k sloupu pak úsečku. Měli jsme štěstí a na obloze jsme viděli bílé čáry za letadly, které vytvořily hned tři přímky. Pozorovali jsme přírodu – určovali jsme stromy, krmili jsme labutě a kačeny. Také jsme řadili obrázky zvířat a ptáků podle abecedy. Užili jsme si legraci.

Bobík, Petr a Artur – žáci 2. A

 

Comments are closed.